Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Breez
Lesser Basilisk
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 21:19, 22 Maj 2008 Temat postu: zergowany przez ketra orki;) |
|
|
Ponownie odpaliłem u siebie w domu, własny serwer l2 i troszkę się pobawiłem, efekt zerg dokonany na mnie przez ketra commanderów w ilości 150 osobników a każdy z 3 guardami:P Mój SE nie miał szans przeciwko takiej sile, komp też wymiękł przy takiej ilości mobów
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Anymen
Antharas Slayer
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Stargard Szczecinski
|
Wysłany: Czw 22:54, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
smierdzi Kamaelem w interlude dalbys sobie rade
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Breez
Lesser Basilisk
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 23:22, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Za duuuuuuużo mobów spawnowałem i sytuacja wymknęła się spod kontroli:PPPPP Najlepszy to był jednak spadek fps gdy ten zerg kilkuset mobów osaczył mnie z każdej możliwej strony;)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Anymen
Antharas Slayer
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Stargard Szczecinski
|
Wysłany: Czw 23:43, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
stop klatka ? czy jechales dalej na 1-5 Fps ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Breez
Lesser Basilisk
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 23:50, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Hmmm no myślę, że z 1-2 fps było gdy dobiegły do mnie Z przerażeniem i bezsilnością obserwowałem, jak podłe orki ketra pożerają moc komputerka biednego...
W sumie miało pojawić się 15 z obstawa ale przypadkiem wcisnęło mi się jeszcze 0 i wyskoczyło staaaaaado 150 + pomocnicy:P
Ostatnio zmieniony przez Breez dnia Pią 0:24, 23 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Anymen
Antharas Slayer
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Stargard Szczecinski
|
Wysłany: Czw 23:57, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ciekawe jak by wygladal taki typowy siege na maszynie za 5K teraz ... widzialem wczoraj Crysis na Full detalach ... komp ma tydzien czasu i 4 rdzenie o mocy lacznej powyzej 10 Ghz ... ja chciec to cudo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Breez
Lesser Basilisk
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 0:07, 23 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Największa wada L2 to engine(unreal II) który demonem wydajności nie jest, to przez niego tracimy pokaźną ilość klatek animacji. Warto dodać, że NC dodaje nowe efekty graficzne do l2, żeby było śmieszniej nie informuje o wszystkich zmianach, później grafika sie kaszani u ludzi na słabszych kartach graficznych(np kumpel ma kartę z shaderami 1 i z tego co widziałem u niego skopany wygląd maja wszelkie duszkowate moby/rb jak np ten w toi 0,5 czy na eg/elven fortress itp, podobnie z budowlami np na tej nowej wyspie Prayer Isle, całe texturowanie mu się wali...., na wyższych wersjach shaderków wszystko działa jak trzeba..).
Ostatnio zmieniony przez Breez dnia Pią 0:09, 23 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Anymen
Antharas Slayer
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Stargard Szczecinski
|
Wysłany: Pią 0:09, 23 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
nie chce nic mowic ale ja jade na GF 2 MMX bez Pxl shader
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Breez
Lesser Basilisk
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 0:16, 23 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Miałem kiedyś to cudo, pamiętam, że na niej niektóre gry mi chodziły szybciej niż na jakimś tam wydajniejszym radku:) (np Microsoft Train Simulator).
Co do L2, to NC powinno dokładnie opisywać wszelkie zmiany tyczące się grafiki i efektów specjalnych. Kolejny przykład to skok z c4 do c5, zmieniono odbicia w wodzie z shaderow 1 na 2 o czym nie napisano nigdzie na stronie ani w pliku readme)
Btw. Interlude jest chyba najwolniej działająca wersją lineage, Kamael chodzi szybciej od niego, nawet informowali o tym gracze w sieci kilka razy:)
Ostatnio zmieniony przez Breez dnia Pią 0:25, 23 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
eXploid
Core Slayer
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: -BWE-
|
Wysłany: Nie 16:32, 25 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Anymen napisał: | Ciekawe jak by wygladal taki typowy siege na maszynie za 5K teraz ... widzialem wczoraj Crysis na Full detalach ... komp ma tydzien czasu i 4 rdzenie o mocy lacznej powyzej 10 Ghz ... ja chciec to cudo Razz |
Mi tez Crysis chodzi na maxa A o jakim procku mowa Intel Core 2 Quad Q6600 1066 FSB Bo takiego mam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Anymen
Antharas Slayer
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Stargard Szczecinski
|
Wysłany: Nie 17:18, 25 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
czy jestes napewno pewien ze odpaliles Crysis na full
Cytat: | Triple SLI = Crysis na full
Wniosek z przeprowadzonego przez magazyn PC Games Hardware jest jeden - na odpalenie Crysis w pełnych ustawieniach graficznych stac dzisiaj niewielu. Panowie z Niemiec dokonali tego, wykorzystując sprzęt z procesorem Intel Core 2 Extreme Q6850, trzema kartami GeForce 8800 GTX Ultra, pracującymi w trybie Tri-SLI oraz zasilaczem o mocy - uwaga - 1200W! Sporo? Na pewno - moc takiego kombajna jest niewiarygodna. Warto tylko wspomniec, że same układy graficzne kosztują jakieś 7 tysięcy złotych, także cały zestaw zamknąłby się w przedziale 10-12 "patyków". Jeśli chcecie pooglądac, jak bawili się redaktorzy PC Games Hardware, to zapraszam [link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beorn
Grey Keltir
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:37, 25 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Sporo zalezy od rozdzielczosci, zauwazcie, ze ci kolesie odpalili Crysis w FullHD czyli 1920x1200 (prawdziwe FullHD ma 1920x1080). Do tego nie widac jakie wyjscia maja te karty ale mozliwe, ze zostalo uzyte wyjscie HDMI, ktore w polaczeniu z monitorem posiadajacym wejscie HDMI daje duzo lepszy obraz niz zwykle DVI-D, nie wspominajac juz o D-Sub.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Anymen
Antharas Slayer
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Stargard Szczecinski
|
Wysłany: Nie 20:05, 25 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
wiem ale watpie by na takim sprzecie jak ma exploid ruszylo full detale full detale pojecie wzgledne ...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
r0m3k
Marsh Stakato Soldier
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Ostrow WLKP
|
Wysłany: Nie 20:14, 25 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
z rozdzialka 640x480
w okienku zminimalizowanym do paska
Ostatnio zmieniony przez r0m3k dnia Nie 20:15, 25 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
eXploid
Core Slayer
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: -BWE-
|
Wysłany: Pon 18:15, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Any chcesz sie przekonac ;> Wpadnij do mnie na chate z piwem to sobie pograsz na full detalach przy rozdzielczosci 1152x864 I jak bys nie zauwazul to ta wersja extreem tego 4 rdzeniowsa to taka sciema Bo kupisz o wiele taniej jakies 850 zl Q6600, ktory z oryginalnym chlodzeniem bez pierdneicia sie kreci do 4 x 3 GHz
A z tymi wymaganiami crysisa to placza duzo i tyle ... kumpel na kompie z Atlonem 2 x 2.3 GHz [cos kolo tego], GF 8800 GS, 2 GB ramu na opcjach jakie moze miec ustawione na DireX 9 tez gral z bardzo zadkimi zacinkami... wiec nie wiem, o co wam tu chodzi
|
|
Powrót do góry |
|
 |